آجیل برای چاقی صورت – چگونه با آجیل صورت خود را چاق کنیم؟

فواید پسته

بسیاری از افراد به خصوص خانم ها از لاغری صورتشان، اعتماد به نفس خود را از دست داده‌اند. داشتن گونه های برجسته و صورت پُر علاوه بر زیبایی چهره باعث شادابی صورت می شود. راه های زیادی برای این کار وجود دارد. یکی از این راهکارها استفاده از خواص آجیل برای چاقی صورت است که اثر بسزایی دارد. دانه های مغذی مانند آجیل ها علاوه بر پُر کردن صورت، به سلامتی بدن و پیشگیری از بیماری ها نقش کمک می کند.

اگر دوست دارید بدانید که چه مغزهایی خاصیت چاق کنندگی صورت را دارند با ما همراه باشید. 

فهرست مقالات

  • فواید آجیل برای بدن
  • کدام آجیل برای چاقی صورت مفید است؟
  • نکات لازم استفاده از آجیل برای چاقی صورت

فواید آجیل برای بدن

آجیل دارای خواص بی نظیری مانند چربی، فیبر و پروتئین و انواع ویتامین ها است. همچنین آجیل ها به دلیل مقوی بودنش می تواند باعث مقدار خیلی کمی اضافه وزن و جوش شود این دانه های خوشمزه با پیشگیری از بیماری های مزمن. جایگاه مهمی برای خود در دنیا دارد. پژوهش های زیاد نشان می دهد افرادی که در میان وعده و یا برنامه غذایی خود از آجیل استفاده می کنند. و کسانی که حتی ماه ها لب به آن نمیزنند تفاوت بسیاری است.

آجیل برای چاقی صورت نیز به کار می رود. اما یکی از نتایج این پژوهش ها داشتن عمر طولانی افراد مصرف کننده مغزها است.

همچنین کلسترول و فشارخون در این افراد خیلی کم دیده می شود. همچنین کسانی که نگران وجود قند خون خود هستند با مصرف آجیل دچار مشکل نمی شوند. زیرا آجیل ها قند خون را در تعادل نگه می دارد. اما این افراد می توانند برای بررسی دقیق تر این موضوع که آیا می توانند آجیل را در میان وعده های خود داشته باشند یا خیر، با پزشک مشورت کنند. 

بیشتر بخوانید
خواص زرشک چیست و چرا به میوه طول عمر شهرت دارد؟

کدام آجیل برای چاقی صورت مفید است؟

همه مغزهای موجود در آجیل می تواند باعث پُر شدن صورت باشد. حال برای این که مغزهای دارای تاثیر گذاری بیشتر را بشناسیم بیاید آن ها را بررسی کنیم.

  • گردو
  • انواع بادام
  • پسته
  • فندق

گردو

اگر به پوست خود اهمیت می دهید و می خواهید از آجیل برای چاقی صورت استفاده کنید گردو می تواند این کار را انجام دهد. گردو علاوه بر پُر کردن عظلات صورت، به رفع مشکلات پوستی نیز کمک می کند. چربی های غیر اشباع موجود باعث تنظیم کلسترول می شود و اسیدهای چرب امگا 3 ضد التهاب است.

گردو با پوست مراغه (ممتاز)

با برطرف شدن چین و چروک صورت توسط گردو خود را جوان و شاداب کنید. توصیه ما این است در صورت نداشتن حساسیت به گردو، روزانه سه عدد آن را کامل مصرف کنید.

بادام؛ آجیلی برای چاقی صورت

بادام‌های زمینی، درختی و هندی از جمله بهترین مغزهایی است که فوق العاده برای چاق کردن صورت مفید واقع می شود. بادام علاوه بر حجم دهی عضلات و ماهیچه های صورت، مواد معدنی و ویتامین های مختلفی را وارد بدن می کند. از بهترین نوع بادام، هندی است که تاثیر بیشتری نسبت به سایر بادام ها دارد. به علت وجود مقدار زیادی ویتامین E در بادام، پوست شاداب و زیبا می شود.

بادام کاغذی خام

بادام زمینی نیز با ازدیاد انرژی در بدن و بیشتر کردن اشتها این امکان را ایجاد می کند تا فرد با خوردن مواد غذایی چاق شوند. البته باید بدانید که با بیشتر شدن اشتها، میل برای خوردن غذا نیز افزایش می یابد. و ممکن است علاوه بر چاقی صورت، تمام بدن افراد کم تحرک، دچار اضافه وزن گردد.

بیشتر بخوانید
نسخه ios فروشگاه آجیل و خشکبار روغنی منتشر شد

پسته

از مغزهای خوشمزه ای که طرفداران زیادی دارد پسته است. پسته ایرانی یک آجیل برای چاقی صورت می باشد که حاوی مقادیر زیادی ویتامین، پروتئین ها، آنتی اکسیدان ها و چربی های غیر اشباع است. این عوامل باعث می شود تا کسی که مدام آن را مصرف می کند دچار اضافه وزن گردد.

https://roghaninuts.com/product/%d9%be%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d8%a7%da%a9%d8%a8%d8%b1%db%8c-%d9%85%d9%85%d8%aa%d8%a7%d8%b2-%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d8%b2%d8%b9%d9%81%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c/

همچنین خانم های باردار و کسانی که از ناراحتی کم خونی و افسردگی رنج می برند بهترین گزینه برای مصرف میان وعده آن ها به شمار می رود. پسته نیاز به معرفی ندارد زیرا فوق العاده مفید و عالی است و جزو بهترین آجیل دنیا معرفی شده است.

فندق برای چاقی صورت

اگر از بحث حجیم شدن عضله صورت خود توسط فندق صرف نظر کنیم. باید گفت که در صورت استفاده مداوم از آن، باعث از بین رفتن انواع جوش و آکنه، شادابی پوست، روشن شدن پوست صورت، آبرسانی عمیق به پوست می شود. به علت سرشار بودن فندق از امگا 3، عملکرد حافظه و مغز بهبود خواهد یافت.

فندق بوداده قزوین

سلنیوم نیز از ماده ای است که در فندق یافت می شود، که خاصیت ارتجاعی و کشسانی پوست را افزایش می دهد. شما می توانید روزانه 7 عدد فندق را در میان وعده مصرف کنید. و در صورت انجام این کار در مدت چند ماه شاهد چاقی صورت خود خواهید بود.

نکات لازم استفاده از آجیل برای چاقی صورت

  • یکی از نکات لازم برای استفاده از مغزها به خاطر پُر کردن صورت، استفاده به اندازه آن است. هر چه قدر در مصرف آجیل‌ها افراط کنید باعث چاقی و اضافه وزن شما در نقاط دیگر بدن شما خواهد شد. بخصوص کسانی که فعالیت بدنی و تحرک ندارند.
  • به علت بالا بودن مواد مغذی ممکن است در صورت استفاده زیاد موجب جوش گردد. آن هم به دلیل طبع گرمی است که آجیل دارد.
  • نه تنها آجیل بلکه افراط در خوردنی های دیگر نیز باعث بروز مشکلات متعدد مانند ریزش مو و شکستن ناخن ها به خاطر وجود سلنیوم است.
  • فشارخون بالا در کسانی که آجیل‌های دارای نمک مصرف می کنند ممکن است بروز کند.
  • مشکلات گوارشی به دلیل وجود فیبر بالای مغزها است. نفخ، اسهال و دیر هضم بودن از جمله مشکلات گوارشی است که ممکن است در صورت استفاده زیاد از حد مجاز آجیل‌ها رخ دهد.
بیشتر بخوانید
گرانولا چیست و از کجا میتوان آن را تهیه کرد؟

سخن پایانی

در این مقاله از آجیل و خشکبار روغنی ضمن بررسی آجیل ها برای پر شدن صورت دیدیم که اگر به درستی از آن ها استفاده شود. می تواند برای کسانی که دچار لاغری صورت هستند یک راه ساده و سرشار از سلامتی برای بدن باشد. پر کردن صورت لاغر علاوه بر افزایش اعتماد به نفس می تواند شما را زیبا و شاداب نشان دهد. اما باید توجه داشته باشید که نباید بیشتر از حد مجاز تعیین شده اقدام به خوردن آجیل، مخصوصاً از نوع شور آن کنید.

zahrarezayi
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *