انواع پاپ کورن و طرز تهیه آن ها

پاپ‌کورن مانند آجیل یکی از تنقلات ما هنگام تماشای فیلم یا فوتبال هست! طرز تهیه آن بسیار آسان است! اما از آن جایی که همه دنبال تنوع هستند. همچنین دوست دارند پاپ‌کورن را در طعم‌های مختلف بچشند! قبل از بحث انواع پاپ‌کورن و طرز تهیه آن‌ها بهتر است.  در مورد روش اصولی درست‌کردن این پاپ‌کورن‌ها بپردازیم. برای این که یک پاپ‌کورن خوب درست کنیم ابتدا باید از ذرت خوبی استفاده کنیم! بدین معنی است که ذرت تازه باشد. کاملاً خشک باشد اصلاً نم‌دار نباشد! برای خرید ذرت خوب اصلاً طرف ذرت‌هایی که بسته‌بندی‌شده‌اند نروید! می‌توانید از عطاری‌ها ذرت خوب را بخرید. برای اطلاعات بیشتر با آجیل و خشکبار روغنی همراه باشید.

انواع پاپ کورن

  • پاپ‌کورن ژله‌ای رنگارنگ
  • پاپ‌کورن کره‌ای
  • پاپ‌کورن گوجه‌ای
  • پاپ‌کورن پنیری
  • پاپ‌کورن عسلی
  • پاپ‌کورن شکلاتی
  • پاپ‌کورن ژله‌ای با ترافل

پاپ کورن ژله‌ای رنگارنگ

موارد لازم:

  1. پاپ‌کورن آماده: ۸ پیمانه
  2. شکر: نصف پیمانه
  3. کره: ۱ چهارم پیمانه
  4. شکر: نصف پیمانه
  5. پودر ژله: ۱ بسته
  6. شربت ذرت: ۳ قاشق غذاخوری

طرز تهیه پاپ کورن ژله‌ای رنگارنگ

در ابتدای کار فر را روشن می‌کنیم! روی 180 درجه تنظیم می‌کنیم! شربت ذره و کره را مخلوط می‌کنیم. کره را روی حرارت ملایم گذاشته تا کاملاً آب شود. همچنین در مرحله بعد پودر ژله و شکر را به آن اضافه می‌کنیم. منتظر می‌مانیم تا مواد به جوش آید! بعد به جوش‌آمدن حرارت را کم می‌کنیم. حدود 5 یا 6 دقیقه می‌گذاریم! مواد باحرارت کم بجوشد! در این مرحله با یک ملاقه‌ای مواد را با مقدار کمی یواش‌یواش به پاپ‌کورن اضافه می‌کنیم.

بیشتر بخوانید
جالب ترین فواید چای به

طرز تهیه پاپ کورن کره‌ای

برای تهیه این نوع از پاپ‌کورن‌ها به‌جای استفاده از روغن از کره استفاده می‌کنیم! بعدازاین که پاپ‌کورن آماده شد. پاپ‌کورن را داخلی ظرف دیگری می‌ریزیم. بعد مقداری از کره را روی پاپ‌کورن رنده کرده و چند دقیقه در فرم می‌گذاریم بماند.

طرز تهیه پاپ کورن گوجه‌ای

برای این که یک پاپ‌کورن گوجه‌ای خوشمزه درست کنید! ابتدا شما نیاز به مقداری گوجه خشک شده دارید. گوجه‌های خشک شده را می‌توانید از عطاری‌ها خریداری فرمایید! یا حتی می‌توانید چند تا گوجه را داخل فر خشک کنید. روش دیگری نیز وجود دارد! که می‌توانید کمی سس گوجه را داخل فر حرارت بدهید. تا به‌صورت پودری شود و خشک شود. بعدازاین که پاپ‌کورن ما آماده شد! آن را داخل یک کیسه کاغذی می‌ریزیم! پودر آماده را به آن اضافه کرده و به‌خوبی هم می‌زنیم.

پیشنهادی: برای بازدید از آجیل سازمانی و راهنمای خرید آن کلیک کنید.

طرز تهیه پاپ‌کورن گوجه‌ای

طرز تهیه پاپ‌کورن پنیری

در ابتدای کار برای تهیه یک پاپ‌کورن فوق‌العاده پنیری مقداری از پنیر پارمسان را رنده می‌کنیم! بعدازاین که پاپ‌کورن ما آماده شد. آن را داخل ظرفی که در دارد می‌ریزیم و پنیر از قبل رنده شده است. را به همراه مقداری موسیر و پودر سیر اضافه می‌کنیم. بعد از چندین دقیقه! آن را داخل فر قرار می‌دهیم! به همین راحتی می‌توانید یک طعم عالی را تجربه کنید.

طرز تهیه پاپ‌کورن پنیری

پاپ کورن عسلی

ابتدا به یک ظرف مناسب کمی روغن را اسپری می‌کنیم. در مرحله بعدی یک قاشق غذاخوری عسل! را به همراه سه قاشق غذاخوری آب! همچنین یک قاشق غذاخوری شکر مخلوط می‌کنیم. این مواد را روی پاپ‌کورن‌های از قبل آماده شده اسپری می‌کنیم! البته برای خوشمزه‌تر شدن آن نکته‌ای وجود دارد! آن هم این است که هنگام پخت ذرت‌ها نباید به آن نمک بزنیم.

بیشتر بخوانید
نسخه ios فروشگاه آجیل و خشکبار روغنی منتشر شد

 

پاپ کورن شکلاتی

در ابتدای کار شکر و مقداری پودر کاکائو را با هم مخلوط می‌کنیم! بعدازاین که پاپ‌کورن‌ها آماده شدند! آن‌ها را داخل کیسه کاغذ می‌ریزیم. در این مرحله پود را به آن اضافه کرده و به‌خوبی آن را هم می‌زنیم.

طرز تهیه پاپ‌کورن شکلاتی

پاپ کورن ژله‌ای با ترافل

در این نوع پاپ‌کورن بعدازاین که پاپ‌کورن آماده شد! روی آن مقداری ترافل برای تزئین می‌ریزیم. تا ظاهر عالی داشته باشد! ابتدا پاپ‌کورن سفید و ترافل را بخرید. بعد مقداری از شکلات سفید را آب کنید! روی پاپ‌کورن‌هایی که از قبل آماده شده است. ترافل را بریزید؛ اما این نوع پاپ‌کورن درست‌کردن! برای مراسم‌ها و مهمانی‌ها بسیار مناسب است.

سخن آخر

چشیدن طعم‌های متفاوت لذت زیادی نسبت به خوردن تنقلات با طعم‌های تکراری را دارد! در واقع میشه گفت خارق‌العاده است. برای این که طعم متفاوت خوراکی‌های ساده‌ای مانند پاپ‌کورن را بچشید! نیاز نیست هزینهٔ زیادی را بکنید! می‌توانید با چند تا مواد ساده طعم‌های مختلف آن را تجربه کنید. آجیل و خشکبار روغنی طرز تهیه انواع پاپ‌کورن را در اختیار شما قرار داده! تا از آن لذت ببرید.

 

nasrinrezanejhad
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *